Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 21 juni 2013

Sveg by night...:-)

Jag är här! Har precis krypit ner i "min" säng här hemma hos syster och ska snart sova. Bilfärden gick bra, inget krångel eller några missöden...
Vi åt middag på Svegskrogen, fusk på hög nivå men väldigt gott! :-)
Madde har förberett en massa gott inför morgondagen och jag har mest blivit bortskämd...som synes på bilden... Jordgubbar m grädde, rose-vin och en baileys...mmmmm... 
I morgon bitti skjutsar jag Madde till jobbet och själv åker jag vidare till Sandsjöskogarna och hälsar på min far.

2 kommentarer:

Lottis sa...

Härligt att du kom iväg till sist! Ha en trevlig midsommar o hälsa till syster skogsmulle Madde... ;)

Catarina sa...

Haha...ja det var skönt att jag kom iväg till skogsmulle till sist! Hej Kolikock! ;-)