Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 16 juni 2013

Nu spyr hon igen...

Ringde sjukvårdsupplysningen. Fick bara sitta 32 minuter i kö innan jag kom fram...:-/ Hon jag pratade med sa att det är en "typisk maginfluensa" och att det kan sitta i upp till en hel vecka så här i sommartider!? Hon sa även det vanliga...dricka mycket osv... Thea både kräks och har diarre om vartannat, har dock inte haft feber sen i morse. Jag tycker det är så konstigt att det kommer och går hela tiden...att det stannar av och sen börjar om igen...? Suck... Det är då den värsta/segaste magsjukan vi varit med om någon gång. Lider med henne, önskar vi kunde byta ett tag så hon slapp! Samtidigt är jag dessa stunder tacksam över att jag aldrig får magsjuka. Då vore det jobbigt att springa och tömma hennes hundrafemtioelva spyhinkar. Usch och bläh för magsjuka!

Inga kommentarer: