Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 26 juni 2013

Långdag

Idag har det varit en lååång dag. Hade världens huvudvärk på fm, inte ens två alvedon hjälpte minsta lilla. Det släppte till sist i alla fall, men det har varit en seg dag. Till middag blev det lax i ugn med sås av grädde och gräslöksost. Potatis till barnen, blomkålsris till mig. Det är bara sååå gott! Vi passar på denna vecka när inte Jonta är hemma, han gillar inte lax. Fantastiskt nog hade Jocke fått tag i hjullagret, så bilen är redan fixad och tillbaka hos mig! :-) Får se hur länge det varar denna gång... 
Jag är så trött idag, känns som det blir en tidig kväll...

Inga kommentarer: