Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 5 mars 2012

Yippie!!!!

Nu i kväll är Jonathan och Noah på Yippies redaktion och blir intervjuade!!! Spännande, spännande, då blir det nog ett reportage där, ååh vad roligt! Yippie är en lokal Härnösandstidning som alla får hem i brevlådan! Åååh vad jag längtar tills det numret kommer!
Idag har jag fått höra på skivan! Den är som väntat jätte-jättebra! Det blev tre låtar i stället för fyra, det hade krånglat med inspelningen på en låt, så de fick skippa den...=( Men de låtar som är med är super! Fattar inte hur de har lyckats gjort alla låtar själva, med både text och musik, jag är såå impad!

2 kommentarer:

Linda Viberg sa...

Gilla, Gilla,Gilla!!!!!!

Christina sa...

Fixa en tidning åt mig om du kan! Så kul att det går bra för dom.Bra jobbat!!!