Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 18 mars 2012

Mästerkatten

Igår var Edvin och jag på bio och såg Mästerkatten. Den var faktiskt riktigt bra! Självfallet hade vi popcorn till.... Sen när vi kom man lagade vi god mat (klyftpotatis, kycklingfilé och vitkökssås) och dukade fint... och sen mys framför tv:n. En riktig mys-dag hade vi!
Idag har Edvin dess värre varit lite hängig. Trodde han hade feber i morse, men det hade han inte. Han var alldeles blek och blank på ögonen och sa själv att han kände sig hängig. Dessutom hostar han och snorar. Han fick en Ipren och blev lite piggare. Är han lika i morgon blir det ingen skola.
Det var meningen att jag skulle på tjejmiddag hos Lottis i kväll, men oturligt nog fick hon migrän så det blev inställt... Då ville Edvin sova här i natt igen, vilket han självklart får. Sen ringde även Thea och ville komma en dag tidigare, så nu är de här båda två. =) Bara Jonta som saknas, men han kommer som vanligt i morgon. Han och Noah spelade och sjöng på Kåken igår kväll och det hade gått bra! I veckan som var hade han alla rätt på NO-provet!!! Snacka om att allt har vänt, det känns så skönt!

Inga kommentarer: