Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 18 mars 2012

Stackars Edvin!

Stackars Edvin, han har bara blivit sämre nu på eftermiddagen, och nu är han glödhet och hostar jättemycket! Så det blir ingen skola i morgon...
Thea ångrade sig och gick tillbaka till Patric och skulle sova där ändå i natt, och det kanske var lika bra det eftersom det är sjukstuga här i alla fall.
Elände, förra måndagen hade han ont i magen och nu feber. Tur att det finns Ipren och hostmedicin säger jag bara. Hoppas han får sova i natt i alla fall! Tur i oturen att han inte var sjuk redan igår när vi hade våran mysdag med bio!

Ser fram emot tisdag när jag och Karin ska till personalkontoret på samtal. Hoppas, hoppas att det leder nån vart! Håll tummarna för mig!

Inga kommentarer: