Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 28 mars 2012

Födelsedagspresenter...

Idag for jag ner på stan en sväng. Var och fixade en till present till lillgummans födelsedag, nåt jag tror att hon kommer att bli väldigt glad över! =) Känns bra att ha det avklarat! Det regnade lite grann på morgonen men nu ser det lite bättre ut. Funderar över vad jag ska hitta på? Fönstren ropar högt: "Putsa oss NU!" men det ignorerar jag ett tag till...;-) Borde en hel massa saker, men det struntar jag i just nu. Känner faktiskt för att läsa en bra bok. Undrar om jag har någon på lur? Jag måste få tag på "Sagan om isfolket-böckerna" och läsa. Läste några av dom när jag var kanske 16-17 år och de är nog de absolut  bästa böcker jag har läst i hela mitt liv. Känner för att läsa dom igen. Kommer inte ihåg så himla mycket. Måste kolla på bibblan om de finns...

Inga kommentarer: