Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 12 mars 2012

Vab

Idag blev det en vab-dag. Edvins mage ville inte ge med sig i går kväll, fast idag har han inte haft så ont, så jag hoppas det är på övergående!

Nu funkar i alla fall låtarna på Spotify även för mig, helt otroligt att man kan söka dom där nu! Alla som hör Jonathan spela och sjunga brukar  fråga honom vart han har fått det musikaliska ifrån, mig eller Erik?? Ingen av oss är ju särskilt musikaliska, så nåt bra svar på den frågan finns inte. Fast Jonathan sa en bra sak till mig en dag: "Mamma, alla frågar mig vem jag fått det musikaliska ifrån...Måste jag ha fått det från nån? Kan jag inte bara ha det från mig själv liksom??"
Så sant!!! Man ärver ju inte alla sina egenskaper från sina föräldrar. Man har ju en hel del i sig själv också!

Till helgen som kommer ska jag och Edvin kanske ha en "bara han och jag-kväll". Erik skulle ev jobba och Jonta ska spela på Kåken, så då ska Edvin i så fall få vara med mig på lördag kväll. Funderar i så fall på om vi kanske ska gå på bio eller hitta på nåt annat. Vet att han vill se Mästerkatten som går nu. Får se hur det blir.

Inga kommentarer: