Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 20 mars 2012

Personalkontoret

Idag var Karin och jag ner till personalkontoret och pratade med en kvinna där. Jag fick tala om vad jag kunde tänka mig och vad jag är intresserad av att göra. Så klart kom vi mest in på mitt skriv-intresse. Hon skulle försöka hitta nåt ställe där jag kan få "prova-på" i en månad, och vad som händer efter det får vi se då. Givetvis kan varken hon eller nån annan lova att det kommer att finnas nån passande tjänst då, vilket jag självklart förstår. Jag är bara glad att de försöker, så jag åtminstone får en brejk från förskolan. Hon skulle börja ta tag i det redan idag, så jag hoppas jag får höra nåt denna vecka. Spännande!
Nu har jag nyss bakat en kaka och snart kommer Malin på besök.
Åh nej, nu snöar det ser jag just....Bläääääääääääääääääääääääää

Inga kommentarer: