Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 31 mars 2012

Vinterland

Nu är det vinter igen här i vår lilla stad. Det är åter vitt på marken och ett par minusgrader. Inte kul! =( Men man får väl trösta sig med att det brukar försvinna fort! Och solen skiner faktiskt i alla fall!
Gårdagskvällen var rolig, men inte så där överdrivet rolig. Det var inte jättemycket folk på logen som vi hade trott, och det var inte många man kände som var ute... Men det var ett bra band som spelade och det var kul att dansa lite! Men annars, inget speciellt! Somnade runt kl tre och vaknade kvart över åtta, pigg som en lärka! *Ovanligt*... Försökte somna om men det gick så klart inte så nu har jag klivit upp, blir snart en dusch och lite frukost! Får se vad resten av dagen har att erbjuda?!?

Inga kommentarer: