Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 19 mars 2012

Arbetskamrater...

Jag har då för fina arbetskamrater i alla fall! Idag fick jag först ett sms från Malin. Hon skrev att hon tänkte på mig och undrade om vi skulle ses i morgon. Så hon ska komma hit kl ett. Sen lite senare fick jag ett meddelande från Anneli och hon skrev att jag gärna fick komma dit och fika i morgon.... Det hade jag gärna gjort, men det krockade med tiden. Men i alla fall, jättegulligt att de tänker på mig! Det gör mig glad!
Edvin är mycket piggare idag, ingen feber och inte alls lika hängig. Men hostar... Han blir hemma i morgon, men om han inte blir sämre igen så får han gå till skolan på onsdag.
Har pratat med Madde i telefon. Hon ringde och när jag svarade spelades "Pappas papegoja" i luren... Det är en grymt ful/rolig låt som jag minns sen jag var liten. HAHAHA vad jag skrattade! Hur som helst... Det har varit "halvbestämt" sen jättelänge att jag ev skulle åka dit helgen den 30 mars när vår andra syster Camilla också ska dit. Grejen är att barnen har tjatat länge om att de också vill åka till Madde så jag har känt mig lite ego som åker själv, eftersom jag åkte själv sist också. Så nu kom jag på att jag kan ändra helg. Jag och barnen åker nu i helgen i stället, så de blir nöjda. Vi systrar hinner ju ses en annan helg ändå. Gissa om det blev jubel här hemma när jag berättade det?!?
Jonta ska vara hemma med en kompis, med viss uppsikt av Erik... De ska bla äta middag hos honom.
Hoppas att det blir fint väder i helgen!

Inga kommentarer: