Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 11 mars 2012

Spotify

Nu finns grabbarnas EP på Spotify!!! Jättekul, men jag kan inte lyssna på låtarna av någon anledning! För andra funkar det, men inte för mig. Däremot funkar det om jag lyssnar på Spotify i mobilen... Irriterande! Självklart kan jag lyssna på skivan och på youtube, men ju mer folk lyssnar på Spotify, ju mer pengar kan de tjäna på låtarna, så jag vill ju mest lyssna där. Men det funkar ju inte!!!! SKIT-irriterande rent ut sagt! Men ni andra kan ju testa! ;-) Sök på BlackCupOfT3a!

Idag fick jag förresten en trisslott av mamma som det var 75 kr på! Så på nån av tre nya lotter måste det ju bara vara en storvinst, eller hur?? Hoppas kan man ju i alla fall!

Edvin klagade väldigt över ont i magen igår, och nu i kväll har han börjat klaga igen. Inte kul, stackarn. Hoppas det går över snart!

Inga kommentarer: