Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 13 juli 2011

Yatzy och Hallonpaj


Igår kväll spelade vi yatzy. Räddningen på den tråkiga dagen! Yatzy är faktiskt riktigt roligt, det måste jag erkänna trots att jag inte är nån spel-fantast. Vi vann var sin gång alla tre. (Jonathan var inte hemma). Edvin är en riktigt dålig förlorare som blir skitsur när han inte vinner, men vi försöker träna på det, så på slutet skrattade till och med han åt sig själv...
Idag har vi bakat Hallon o blåbärspaj. Mest hallon.;-) Pajen blev jättegod, fast Edvin gillar vaniljsåsen bäst...=)
Det har varit svinkallt ute idag, när jag klev upp i morse var det bara 13 grader. Burr! En gnutta av solen har dock visat sig. Thea passade på att låna mina solglasögon och testa den nya solstolen.

Inga kommentarer: