Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 25 juli 2011

Ooootroligt vacker!

Igår gjorde Madde slingor på mig. Det blev riktigt bra, men under pågående projekt är man ju allt annat än snygg. Vi skrattade en hel del kan jag säga..... Bjuder på ett fint smakprov! =) Gillar skarpt den där mössan! Haha, nåja, resultatet blev som sagt bra! På kvällen kom vi på att vi skulle ha skräckfilmsafton. Vi tänkte passa på nu när vi umgås i flera dagar så man slipper sova ensam....;-) For ner o hyrde tre filmer. Började med en film. Den var visserligen inte så hemsk, men mitt i filmen ringde Patric o undrade om Thea kunde komma redan då igår kväll i stället för idag, för han oAnneli skulle upp tidigt o jobba. Självklart fick hon det, men då kunde vi inte sitta o titta på skräckfilm, så då blev det en lång paus. När Thea hade lagt sig tittade vi på den gamla klassikern "När lammen tystnar" på tv:n, för den hade inte Madde sett. Så vi har fortfarande två filmer kvar av de vi hyrde... Idag kommer Edvin o Jonathan hit också, det känns som jag inte träffat dom på hundra år fast det bara är en vecka. På onsdag skjutsar vi hem Madde till Sveg och sen åker vi vidare till pappa på torsdag till söndag. Det blir nog kul det!

Inga kommentarer: