Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 14 juli 2011

Sluta blås!!!

Det envisas med att blåsa hela tiden. Då är det inte direkt läge för stranden för då fryser man väl ihjäl.... Vet inte vad jag ska hitta på? Jonathan är hos Martin, Thea hos Melanie och Edvin är hos Alex.... Jag skulle verkligen behöva städa garderoben. Speciellt eftersom jag dessutom ska handla nya kläder till veckan! Vet inte vad jag ska hitta på för lösning där inne, det är bara ett kaos. Har såna där "trådbackar", men de rasar ju hela tiden så de ligger i en hög längst ner och då orkar jag inte till slut så jag bara slänger in alla kläder... så ni kan ju tänka er hur det ser ut. Man kommer knappt in där och man hittar ingenting som man ska ha, man blir bara matt när man ser eländet.... usch usch usch..... hm...kanske ska ta itu med det ändå? Fast backarna lär ju inte hålla bättre för det i och för sig....suck!
Igår planerade jag in en tripp med barnen till pappa. Kom på att om vi skjutsar hem Madde till Sveg så hon slipper ta bussen, så kan vi åka till pappa i samma veva. Två flugor i en smäll liksom... eller rättare sagt tre flugor i en smäll, för då skjutsar jag barnen direkt till mamma den söndagen då de ska till stugan. Ringde pappa o kollade om det passade, men typiskt nog hade de planerat annat den helgen, men sen ringde han efter tio minuter o hade ändrat planerna så vi kunde komma ändå! Barnen ser fram emot det jättemycket. Jonathan längtar jättemycket och konstaterade på en "tonårings vis" att veckan kommer att bli AWESOME!!!! ;-) Det är första gången i deras liv som vi åker dit o sover över. Sen måndagen vecka 31 börjar jag ju jobba, fast är lyxigt nog ledig veckan efter igen! Då är det inskolning för lilltroll på fritids en dag. Nä jag undar om jag ska hugga tag i garderobsjobbet, det är nog ett evighetsprojekt.... BLÄÄÄH va tråkigt!

Inga kommentarer: