Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 17 juli 2011

Paus

Nu kommer jag troligen inte att skriva nåt på några dagar. Håller på packar och åker i kväll. Städar lite också, är inte kul att komma hem om det är stökigt...  Blir en rolig vecka!!! Längtar dock mest av allt tills vi åker på shoppingtur till Birsta... Det är nåt vi gör varje sommar, jag o Madde. Ibland har det blivit en heldag, ibland två.... och det är så roligt! I år ska det bli extra roligt, eftersom jag satt undan alla mina skattepengar just för det ändamålet. Kul, kul, kul!!!!!
Ha en härlig vecka, får se när jag skriver nästa gång... Mot slutet av veckan skulle jag tro.
Tjingeling!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en underbar semester! Önskar dig en riktigt rolig vecka. Vi ses kanske för en fika (eller ett glas...) när du kommer hem.
Kram B.

Catarina sa...

Tack Britta!!! Japp, vi synes! Ha det bra du med! //C