Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 9 juli 2011

Sovmorgon

Vad skönt det är att sova tills man vaknar av sig själv och inte nån hemsk väckarklocka... Sov till 9.20 idag. Härligt! Igår när jag satt på balkongen o solade ringde Lottis o frågade om jag ville komma ner på stan och äta en glass. Jag var ju inte direkt svårövertalad, så en kvart senare var jag där. Sen åkte vi ut på Sälsten och grillade till middag. Gott var det!!! Idag hade vi tänkt oss en stranddag, men solen har gått och gömt sig tydligen. Hoppas den kommer fram igen... Annars vet jag inte vad man ska hitta på idag?
Känner för att gå ut i kväll. Men är ganska fattig och har inga fina kläder att ha. Tråkigt. Längtar SÅ mycket tills Madde kommer hit o vi ska på shopping i Birsta! Behöver verkligen nya kläder!!!!
Nä, nu ska jag äta frukost och starta dagen! En hel vecka av semestern har gått redan! Men den har varit händelserik i alla fall. Och vädret har också varit bra, så jag klagar inte på den veckan! Hoppas resten av semestern blir lika bra!

Inga kommentarer: