Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 23 juli 2011

Härliga dagar

Semestern rullar på, det känns som den snart är slut, men den har varit händelserik och rolig! Hade trevligt hos syster i Sveg. En dag var vi till Röros i Norge och det var ett mysigt litet ställe med roliga små butiker. En kväll åkte vi till Lillhärdal och spelade minigolf. Det har jag inte gjort på flera år så det var roligt det med. Härliga dagar, men inget solväder, tyvärr. På torsdag morgon klev vi upp tidigt och åkte från Sveg och hemåt. Stannade i Birsta. Vi var där halv elva på förmiddagen och åkte hem när de stängde kl åtta på kvällen... Ändå hann vi inte med det vi skulle så vi tog en sväng till i går! Har verkligen shoppat, och det var SÅÅÅ roligt och välbehövligt! Nu finns det en hel del nya kläder i garderoben! Köpte även en ny armbandsklocka och nåt halsband o lite smink o sånt... Kul! Sen igår kväll var det dags för stadsfesten. Även den var en lyckad kväll. Innan satt vi ute på balkongen och åt pannacotta och drack rosé-vin. Gott, gott! 
Fina syster Madde, som jag tycker så mycket om!
             
Semester är helt enkelt underbart!!!!


Inga kommentarer: