Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 15 juli 2011

Invalido

Vaknade av att det gjorde skitont i ryggen och hela ena sidan av kroppen. Kunde knappt röra mig. Min första tanke var att jag hade legat på nåt konstigt vis, men sen kom jag på att det är garderobsstädningens fel. Jag var nämligen tvungen att flytta min brudkista som står längst in i garderoben/klädkammaren. Den är full av gamla saker och väger som BLY. Bland annat hundrafemtioelva gamla dagböcker... Det är hjul på den, men det var ett trångt utrymme där jag inte kunde vrida den på golvet så jag var tvungen att lyfta den för att kunna vrida den....Jag kunde knappt rubba den, men ibland är jag ganska envis och jag gav mig inte förrän den var flyttad. Det är nog det som har satt sina spår. Hoppas det går över snart, för jag känner mig som 93 år. Det gör skitont. Nåja. Garderoben är fin i alla fall, blir lika snopen varje gång jag tittar in...;-) Inget strandväder idag heller, suck.... Hoppas det blir fint till veckan åtminstone, fast då blir det nog regn eftersom jag ska till Sveg. Då regnar det alltid. En av dagarna jag är där ska vi åka över till Röros i Norge. Det ska bli kul!

Inga kommentarer: