Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 3 juli 2011

Trötta klubben

Det var en trevlig kväll igår! Där emot åt vi så mycket så vi var alldeles sprickfärdiga!!! Kl 22 satt jag o Ann i var sitt soffhörn och halvsov, så då gick vi hem! Haha... så det kan bli... Det är inte bra att vräka i sig så där... först en massa mat, och sen rabarberpaj med vaniljsås och glass, och sen godis på det.... usch... men gott var det!
Pappa ringde mig på mobilen igår kväll. Han tycke vi skulle komma nån helg och övernatta. Funderar faktiskt på det. Det vore kul, förutom att jag kommer att vara livrädd att det ska komma nån björn. Han berättade nu att det går en björn i byn som välter soptunnor. Han hade själv sett den här om natten och det var den största björn han hade sett i hela sitt liv. Tror jag skulle bli lite lätt kacknödig om jag mötte den! Vill nog helst sitta inomhus hela helgen om jag ska dit. Usch o fy.

2 kommentarer:

Linda sa...

Blev potatissalladen god? Isåfall kanske du kan lägga ut receptet, för jag är sugen på att testa att göra en egen sådan istället för den köpta trista som man alltid använder. Kram Linda

Catarina sa...

Japp, den blev jättegod, ska lägga ut den här inom snar framtid... // C