Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 12 juli 2011

En grymt tråkig dag

Länge sen jag hade en tråk-dag sist. Det har snarare varit fullt upp på sistone med massor av roliga saker. Kanske därför det blir så påtagligt när det blir tråkigt? Vädret har varit tråkigt. Där har vi felet. Då blir allt tråkigt. Det blåser kallt och har åskat o blixtrat. Jag har inte gjort mycket idag. Skjutsade Edvin till en kompis, och hämtade honom sen. Suttit här o gjort ingenting. Men så måste det så klart också få vara ibland. Jag har ju åtminstone semester, det hade varit ännu tråkigare om jag hade varit tvungen att jobba! Har i alla fall tvättat och tvättat, hundrafemtiosju maskiner känns det som. När jag såg botten bad jag Jonathan ta in sina smutskläder. Då var det fullt igen....=/ Thea har testat mina akrylfärger. Jag hade också tänkt måla nåt men det blev aldrig nåt. Som vanligt.
 Nu längtar jag till nästa vecka. På måndag åker jag till Sveg (den veckan har varit inplanerad sen i vintras!!!). Stannar där några dagar, gissningsvis till på torsdag kanske? Vi har inte bestämt riktigt. Då följer Madde med mig hit till Härnösand. På helgen ska vi på stadsfesten plus att vi ska åka på vår efterlängtade shoppingtur till Birsta!!!! Och så stannar hon här några dagar o tar buss hem sen. Kommer att bli roliga dagar! Hoppas det blir fint väder också...Nu ska jag hänga tvätt och tråka vidare. Tänk vilken rolig dag det måste bli i morgon!

Inga kommentarer: