Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 27 juli 2011

Snart åker vi

Om en halvtimme åker vi igen... Först till Sveg och i morgon vidare till Sandsjö... I kväll ska barnen få åka flygplan. Maddes kille Mathias har flygcertifikat och har preliminärbokat planet tills i kväll, men det beror så klart på vädret. Barnen vet inte om det så det blir förmodligen en glad överraskning! I går var vi och spelade minigolf vid badhuset. Det var riktigt roligt och barnen gillade det också! På kvällen åkte vi ut till Stallarna så de fick bada lite, det blev riktig sommarvärme igår faktiskt! Fint idag också så klart, när vi ska åka! =/
Får väl se om det blir nåt inlägg från "urskogen", annars får det bli när jag kommer hem på söndag!
Hej svejs för ett tag igen!!!

Inga kommentarer: