Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 11 juli 2011

Inte ofta man vinner något...

Det är inte ofta man vinner något men nu hade jag lyckats vinna två biljetter till stadsfesten, stod det i brevet i alla fall...
"Grattis, du har vunnit två biljetter till stadsfesten!". Jättekul så klart. En varsin till mig o syster yster tänkte jag. Det är bara det att det har blivit nån miss så de har bara skickat EN biljett! Ringde idag och då var det en sur gubbe som sa att de tyvärr har skickat ut alla biljetter nu så de är slut och hon som håller på med det här har semester. Så jag får nöja mig med en biljett. Vet att jag ska vara glad o tacksam för det, men jag är irriterad i alla fall. Morr morr.

Inga kommentarer: