Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 2 juli 2011

Grilltajm

Kom på att jag skulle bjuda hit fam Andersson/Hansen på middag i kväll. Ringde Ann och sa vad jag hade tänkt. Då tyckte hon att vi kunde komma till dom i stället, ha lite knytis och grilla! "- Ni kan ju ändå aldrig grilla som bor i lägenhet, så det passar väl bra?" (Jonathan hade beklagat sig för några dagar sen över att vi aldrig kan grilla). Jo visst, vi tackade ju inte nej direkt. Grillat är ju alltid bäst i alla lägen! Så nu ligger köttet och kycklingen i marinad, och så ska jag snart göra en potatissallad som jag fått ett recept på av Linda på jobbet. Låter mumsigt! Blir nog en trevlig kväll. Det är så roligt när vi har barn i samma åldrar som trivs ihop också.
Ute hänger regnet i luften, det är kvavt och klibbigt, så vi får väl se vad det blir för väder... Hade tänkt städa idag, men det är så varmt i lägenheten så jag orkar inte. Får väl i stället bara njuta av att jag är LEDIG. Ha en skön helg!

Inga kommentarer: