Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 10 juli 2011

Champange-lördag...;-)

Igår åkte jag o Lottis till Svartvik och solade. Härligt. Lottis hade gjort jättegod tonfisksallad åt oss till lunch. När vi låg där ute kom vi på att vi skulle gå ut på kvällen. Lika välplanerat som vanligt när vi ska göra nåt...;-). Åkte hem och gjorde oss i ordning och sen blev jag bjuden på tacos hos Lottis, så igår hade jag det bra, slapp laga både lunch o middag...=)
 Tog så klart med min flaska med champange som jag fick när jag fyllde år. Vi är ju vana att dricka champange jag o Lottis...;-) Haha... Gick ner till Hamnkrogen sen. Där var det nåt "pensionärsband" som spelade så det var inte så kul, så då gick vi på Skeppet. Där var det ganska roligt, fast det märktes att det var stadsfesten i Sundsvall för det var inte lika mkt folk ute som det brukar. Vi gick även en sväng på Svenssons, men där var det riktigt tråkigt tyckte jag. På natten gick jag med Lottis hem o sov där. Man törs inte gå hem själv på nätterna, och jag hade inte råd med taxi kändes det som. Bedrövligt att det ska vara så illa att man inte törs gå själv, men det är så mycket tok ute som man läser om, så man vågar verkligen inte! Vi sov till tjugo i tolv idag!!!! Herregud, hela dan har ju försvunnit... Nu har jag nyss kommit hem. Grabbarna ringde o ville sova här i natt för Erik skulle jobba, så de kommer redan i eftermiddag. Nu blir det en dusch, håller på svettas ihjäl här...Kanske inte så konstigt när det är 29 grader i lägenheten?

Inga kommentarer: