Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 15 november 2012

Yoga-redo

Klockan fem idag skulle vi egentligen ha utvecklingssamtal med Jonathan på skolan. Vet att det brukar ta minst en timme, så jag hade ställt in mig på att inte kunna följa med på "prova-på-Yogan" med mina arbetskamrater halv sju. Lustigt nog fick jag ett mail från Jonathans mentor mitt på dagen idag att samtalet är inställt för hon var sjuk. Barnvakt var redan ordnat, Theas farmor skulle följa henne till Luciaträningen på ridskolan mellan 17-19. Eftersom jag var grymt sugen på Yogan ringde jag Theas farmor och sa som det var. Tänkte att hon kanske då skulle välja att avstå från att följa på luciaträningen eftersom jag själv kunde gå när samtalet blev inställt. Men hon var så inställd på att följa Thea så hon gärna gjorde det och då kan jag ju gå på yogan! Jag vet inte alls vad jag har för förväntningar, bara att jag faktiskt har varit nyfiken på vad det är egentligen. På bilder ser det lite speciellt ut, dom står som tuppar med benen eller så sitter de med benen i nån hopknövlad variant av skräddarställning. Ser lustigt ut, men ändå är jag nyfiken. Om prick en timme får jag svaret på min nyfikenhet. Ska bli riktigt spännande!
Har varit riktigt pissig i ryggen ett par dagar. Inte bra! Hoppas det går över snart, det var länge sen jag hade ont i ryggen sist. Jag tror att det kan bero på bilresan i söndags när jag körde hem från Sveg. Jag satt spänd som en fiolsträng i tre och en halv timme eftersom det var sån dimma och spöregn hela vägen. Det var i alla fall efter det det onda kom. Skitrygg. Nåja, lite Yoga på det här så.....;-)

Inga kommentarer: