Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 13 november 2012

I väntan på samtal...

Just nu känner jag mig sådär "tjuvaktig" ni vet... När man gör nåt man egentligen inte får... Vill ni veta vad det är för otäckt? Jag har mitt barn på fritids- trots att jag själv är hemma!!! Visst är det förskräckligt?!? Jo lite så känns det faktiskt... Jag slutade tidigt och hade min friskvårdstimme mellan ett och två. Då for jag och tränade och duschade på badhuset och sen var kl ungefär halv tre. Klockan fyra är det utvecklingssamtal för lillgumman och då kändes det omständigt att hämta henne för att sen gå tillbaka, japp, så gjorde jag idag! Säkert mååånga som gör så, men jag tror jag är lite yrkesskadad... "Barnen får bara vara i förskoleverksamhet/skolbarnomsorg då föräldrarna arbetar eller studerar"... Ja jag vet att jag är fjantig, men jag känner mig lite olaglig och hemsk... Men nu har jag erkänt så det inte börjar gå rykten om mamman som har barnet på fritids trots att hon själv sitter hemma. Det känns bra att bekänna sina synder...;-)

Inga kommentarer: