Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 17 november 2012

Syskonkärlek

Thea och Edvin bråkar ganska mycket som de flesta syskon gör. Men ibland är de så snälla mot varandra så man blir alldeles varm...Här om dagen när jag skulle ner på Ok och hämta ut Theas skor följde de med mig dit. Väl där hade Edvin tagit med sig egna pengar och bjöd Thea på en glass! Gulligt! Nu kom Thea nyss hem efter att ha varit med Anneli på ridskolan och tittat på hopptävling. Det första hon sa när hon kom hem var: "Edvin, jag har sparat en bit dajm åt dig som jag köpte. Jag ville ge tillbaka nåt för att jag fick en glass av dig för några dagar sen!" Ja, då kom det nästan en tår i mamma-ögat....Underbara barn!

Inga kommentarer: