Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 29 november 2012

Dags att kliva upp

Har så extremt ont i halsen! Det bara kom helt plötsligt igår på dagen och blev värre o värre mot kvällen. Inte kul... Men oftast brukar det ju vara bättre på dagen, så jag hoppas det blir så. Ska masa mig upp ur sängen nu och dricka te och hoppas på det bästa! I eftermiddag efter jobbet ska jag på utvecklingssamtal med Jonathan. Vi måste hinna plugga lite också. Igår kväll satt vi ganska länge både med matspjälkningssystemet och svensk grammatik. Tycker faktiskt att grammatik är svårt, trots att jag har ganska lätt för att skriva. Men men, vi gör så gott vi kan!

Inga kommentarer: