Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 18 november 2012

Sängbyte

Ända sen jag flyttade in här i maj har jag tänkt att jag vill ha en större säng, eftersom jag nu har bredare och skulle få plats med det. Dock har jag inte riktigt haft råd. Igår såg jag av en slump en tjej på facebooks köp o sälj-sida som önskade byta hennes ett år gamla 1.60 säng, mot en 1.20! Hon hade inte riktigt plats för den. Min säng är betydligt äldre, men jag skrev som det var, och hon vill byta! Så idag ska vi ses vid Okq8, hyra en släpvagn och hjälpas åt att bära hit och dit! Vilket flyt jag har! Behöver bara betala hyran av släpvagnen som mellanskillnad. Perfekt! Nu ska jag göra frukost...

Inga kommentarer: