Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 7 november 2012

Så typiskt...

Gaaah, jag har inte råd med sånt här! Hann jobba en timme idag och sen ringde Edvin fr skolan och kände sig febrig...:-( Så det var bara att lämna bygget och gå hem... Tredje gången på kort tid jag måste vabba! Så himla typiskt nu när det egentligen inte är "min" vecka! Menar inte att låta okänslig och egoistisk, jag menar bara att det är så himla jobbigt. Man är inte rik när man är ensamstående med tre barn. Nu får de bli sjuka på "pappavecka" nästa gång! ;-( Suck! Nåja, inget att göra... Ute är det värsta stormen, inte alls skönt. Undrar vad man ska hitta på här hemma idag då? Leta recept till nästa tjejmiddag kanske? Det är min tur, den 21:a...

Inga kommentarer: