Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 22 november 2012

En novembertorsdag

Tog bilen till jobbet i morse för jag hade planerat att träna direkt efter. (Om jag åker hem emellan är det lätt att det inte blir av!) Under dagen blev det dock bestämt att jag skulle träffa Helen och Lottis på stan efter jobbet. Vi gick och fikade på Mormor Hilmas och gick i några affärer. Sen for vi vidare bort till KappAhl där jag handlade ett par byxor tills på lördag då det blir utgång! :-) Innan jag for hem sen var jag ändå så duktig att jag åkte och tränade, trots att jag var hungrig och trött! Om jag hade åkt hem hade det inte blivit av. Det är ju så skönt att sitta i soffan, där sitter jag nu! I morgon har jag bästa fredagen, slutar 12! Hur skönt är inte det?? Underbart!

Inga kommentarer: