Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 6 november 2012

Om jag vore ensam skulle jag gå o sova...

Om det inte vore för att grabbarna är här skulle jag allvarligt talat gå o sova NU. Halv åtta. Skulle somna på två sekunder! Klev upp strax efter fem i morse. Vaknade med en huvudvärk som går till världshistorien. Den har suttit i heeela dagen. Fotografering på jobbet= Årets jobbigaste jobb-dag. Slutade tidigt och då var det ju badhusdags. Lovat är lovat. Tog två Ipren för att stå ut. Vi var på badhuset i två och en halv timme! Ann och jag satt o pratade. Grabbarna badade och Edvin var så nöjd att få visa upp allt han lärt sig. Hoppa från mellantrampolinen och simma under vattnet tex...Det var nöjda och glada killar när vi åkte därifrån. Jag hade tänkt åkt ner igen sen för att träna, men jag får avstå idag. Såna här huvudvärksdagar klarar man sig utan!. Vill bara gå o sova... Får nog ringa hem min tioåring nu, så mamman får göra kväller! ;-)

Inga kommentarer: