Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 4 november 2012

Morfar

Idag är det ett helt år sen morfar lämnade oss och for till mormor i himlen. Saknar dom båda så mycket, varje dag! Mamma och Jerry har sovit första natten inflyttad i "mormor och morfars hus". Vilket fantastiskt sätt att "hedra dom" på så här i allhelgonatider! De ler nog stort där uppe, jag kan riktigt se hur nöjda de är att huset får gå vidare i släkten efter mycket om och men. Och jag själv är såå nyfiken på hur det ser ut nu, när de renoverat och gjort fint där. Jag och Jonathan ska på seans idag med ljuständning, det ska bli spännande!

2 kommentarer:

Christina sa...

Finaste mormor och morfar!!!Ja nu ler dom nog i sin himmel och håller koll på oss...

Catarina sa...

Så klart dom gör! :-)