Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 2 november 2012

Äntligen fredag!

Veckan har gått fort, ändå känns det sååå efterlängtat med fredag! Var på ridskolan med lilltroll på em, där hon blev biten av en häst! :-( Stackarn, fast det gick bra...Lömska djur det där, det är väl det jag alltid har sagt! ;-) Nåja... Nu har vi stökat undan middag och disk och väntar på att bege oss ner mot staden och titta på "zombievandring"... Utklädda ungdomar som ska tåga genom stan som zombies...! Låter ju spännande, tänkte att det kan vara kul för Edvin o Thea att titta...och Jesper ville också följa för han är här med Edvin. Har inga planer för den här helgen, känns skönt med en "bara vara- helg". Ska åtminstone komma iväg o träna en gång, eftersom jag lovat mig själv att det ska ske MINST två ggr per vecka, och hittills den här veckan har det bara blivit en gång. Nä, nu är det dags att åka, innan jag själv också blir en zombie... (Som alltid fredagstrött!) Ha en fin Allhelgonahelg!

Inga kommentarer: