Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 18 november 2012

Vilket flyt!

Sängen var hur fräsch och fin som helst, vilket otroligt flyt! Vilken affär! Jag är så nöjd! Hon hade ingen dragkrok men det har jag. Jag kan inte köra släpvagn men det kunde hon. Hon hade ett fint överkast till en 1.20 säng som hon äntligen skulle få använda. Jag har ju mitt fina virkade som mormor har gjort som är till en 1.60 som fått legat i skåpet... Vilket samarbete vi hade, det gick som hejsan. Hon hade även en snäll morbror som hjälpte oss att bära. Förstår verkligen inte hur hon kunde vilja byta... Nog för att hon hade trångt, men ändå... Kostnaden för dessa är betydligt mer än den säng hon fick av mig. Vilken snäll människa! Jag kommer nog sova gott i natt!

Inga kommentarer: