Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 11 november 2012

En helg till mina minnen

Vilken rolig helg det blev! På lördagen när Madde kom hem från seansen åkte vi ner på Sveg och tittade lite. Vi gick och tog en fika på det mysiga fiket som finns där, faktiskt det mysigaste trivsammaste jag har varit på tror jag! De får högsta betyg. Drack ett gott the och åt en god sockerfri pralin! =) Riktigt mumsigt!


 Till middag gjorde Madde sin specialitét, plankstek. Även denna dag fick jag specialanpassad lchf-planka, helt underbart god!!!! På kvällen kom Maddes kompis Annica och hennes boyfriend. Vi spelade "Med andra ord" och hade en riktigt trevlig kväll med mycket skratt! Jag åkte hem efter frukosten idag medan det var ljust ute. Det var riktig tjockdimma och regn hela vägen hem...=( Nu blir det Solsidan och sen natti natti!

Inga kommentarer: