Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 5 november 2012

Bonusdagar

Den här veckan är grabbarna kvar hos mig några dagar extra eftersom Erik är på kurs i Stockholm. Tror det är bra både för barnen och för mig att inte vara med alla samtidigt ibland. Att bara jag och Edvin gör nåt tex utan syskon. I kväll har Ann och Alex varit här och vi bestämde att vi ska gå på badhuset i morgon. Tror att Edvin uppskattar och behöver sån tid ibland, utan en lillasyster som pockar på uppmärksamhet. Och tvärtom naturligtvis, nästa gång är det Thea och jag som gör nåt... När man har barnen samtidigt varannan vecka blir det ganska intensivt att vi är alla tillsammans mestadels. Därför känns såna här dagar som bonusdagar. Jag får extra tid med någon av barnen utan att för den sakens skull försumma någon annan. Helt perfekt!
Nu ska jag se sista avsnittet av Ensam mamma söker...

Inga kommentarer: