Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 23 september 2013

Små saker som gör mig glad

Det har varit lite mycket ett tag som ni vet.... Men det finns en del saker som gör mig så glad. Just idag gör inget mig så glad som bilderna som brorsan och Linda lägger ut på facebook från Turkiet. De har haft det så tufft ett tag och de är sååå värda sin semester. Jag blir så glad så jag nästan gråter, bara av att se min bror le. Dessa bilder gjorde min dag.
Lillebror Magnus och hans fina Linda

Första gången på länge som jag känner igen hans leende. Love you min lilla fighter-brorsa!
Min kära mor verkar också ha det bra på annat håll i Turkiet. Fick sms här om dagen att de hade 33 grader varmt, då det är inte så synd om henne heller!

Inga kommentarer: