Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 24 september 2013

Under en filt i soffan...

Idag har det varit en ganska ok dag för första gången på ganska länge. Har känt mig lite gladare och haft lite mer energi. Vet inte varför, men det är positivt! :-)
Hade min "tidiga" dag idag och när jag kom hem hade min favvotidning "Mat & Hälsa" kommit i brevlådan! Fick dess värre ett medföljande brev att tidningen ska lägga ner och att detta var sista numret! Vilken besvikelse! Jag har läst vart enda nummer från pärm till pärm flera gånger om, en av de bästa inspirationskällorna till lågkolhydratkost. De nummer man redan betalt för ska ersättas av tidningen Må Bra. Inte alls samma sak. Surt! Nåja... Får väl glädjas lite extra åt det här numret då... Ligger här i soffan och latar mig nu, har nyss pratat med lilla syster yster som är sjukskriven för lunginflammation stackarn!


Inga kommentarer: