Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 21 september 2013

Thea och jag i ett nötskal...;-)

Vi kom i goood tid till Öbackahallen. Gick till cafeterian och frågade vart vi skulle vara. Tjejen vi pratade med såg liite undrande ut, men sa att det i så fall måste vara där, och pekade vart. Vi väntade och väntade, och till sist undrade en av dom om vi verkligen var där på rätt dag? Ja, jag var så säker trodde jag... (Thea har hela tiden sagt att det var på lördag så jag hade bara kollat upp vilken tid!)... Haha, det visade sig givetvis att det är NÄSTA lördag, den 28:e.... Typiskt... Vi fick oss ett gott skratt i alla fall och sen var det bara att vända och åka hem igen..,,:-)

Inga kommentarer: