Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 6 september 2013

Långskånkar

Igår var det dags att mäta barnen, eftersom det känns som de växt som ogräs i sommar. Det hade dom verkligen! Jonathan är nu 1.83, Edvin är 1.58 och Thea är 1.35! Den här gången tog Edvin rekordet i att ha vuxit mest på kortast tid. Undrar hur lång Jonta tänker bli egentligen?!? Spännande.
Det har varit en intensiv och rätt jobbig vecka, så just nu njuter jag i fulla drag av att det ääntligen är fredag! Slutade halv tre och då var det ridskoledags för Thea. Sen blev det middag och en sväng på Willys för "fredagsmysinköp". Och i det är vi nu. Mitt i fredagsmyset! Härligt härligt, fast jag är trött så det blir nog tidig kväller. Har planer på att städa ordentligt och byta gardiner i morgon... Men vi får väl se hur det känns då...:-/ Men det skulle verkligen, verkligen behövas! 
Den nittonde september ska jag vara ledig och titta på Edvin i BRI-olympiaden. Det var riktigt roligt att se förra året och Edvin tyckte det var så kul. Hoppas det blir fint väder! Nej nu blir det nog sängen med en tidning innan sovdags. Natti natti!

Inga kommentarer: