Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 28 september 2013

I en idrottshall...

Just nu sitter jag i en idrottshall och tittar på Thea som provar på handboll. Det var nyss paus med korv o bröd och hon verkar tycka att det är kul med handboll. Är så glad att hon inte är som mig när det  gäller idrott. Dess utom beundrar jag henne för att hon vill och vågar testa saker utan att vara beroende av att känna någon annan som är med. Själv får jag fortfarande ångest bara av att gå in i en idrottshall. Känner mig totalt malplacerad och utanför. Som att jag liksom inte passar in. Det är känslor som sitter kvar sen skolan. Men nu gäller det ju inte mig själv utan mitt barn, och uppenbarligen så har jag inte överfört känslorna på henne. Det är tur det! När det här är slut om en stund ska vi på "Afternoon tea" på stadt med Lottis. Skönt med helg!

Inga kommentarer: