Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 26 september 2013

"Skönhetskväll" på Ica Maxi

Nu i kväll var det "skönhetskväll" på Ica Maxi. Smink och krämer och sånt är ju ett av mina största intressen här i livet, så det var självklart att jag skulle dit. Behövde en ny mascara så jag tänkte passa på eftersom det var bra rabatt under kvällen.Om man handlade för 100  kr fick man dessutom en "goodiebag" i kassan! =) Jag köpte en mascara som jag har läst om att den ska vara bra, den har fått bra omdömen bla på Lyko.se. När jag kom hem packade jag upp goodiebagen och jag måste säga att det var mycket och många bra saker med i den! Kul kul. Sen var jag så klart tvungen att provmåla ena ögat med den nya mascaran fast det är sena kvällen, bara för att se om den var bra. Det var den verkligen. Det var nog faktiskt en av de bästa mascaror jag har testat någon gång, den blev genast en favorit! Ögonfransarna ser så lååånga ut! Inga klumpar blev det heller. Supernöjd!
För övrigt har vi fixat present till Jonta idag. Han kommer nog att bli nöjd! Tänk att han fyller 15 år i morgon!


2 kommentarer:

Fangoria sa...

Snyggt! Typiskt att man alltid ska jobba när det är såna där roligheter. ;)

Cattis sa...

Ja det måste vara en nackdel med att jobba kvällar och helger...