Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 16 september 2013

Har någon sett min systerdotter Sanna?

Det här är min systerdotter Sanna, 15 år. Idag fick jag den hemska nyheten att hon är försvunnen sen igår kväll. Hon och en kompis skulle komma hem från stan med bussen, men kom aldrig. I samma veva är båda mobilerna avstängda och sen vet ingen något mer. Det är fruktansvärt jättehemskt! =( Kan bara i min fantasi föreställa mig hur det är för Camilla och Thomas. Lider så med dom... Polisen är inkopplad, men än så länge finns inte mycket information.
Jag är hemma från jobbet idag för jag vaknade i natt med så hiskeligt ont i ryggen. När jag senare fick detta besked kändes det ganska bra att jag är hemma. Det börjar bli liiite för mycket elände nu. Det måste räcka snart va? Vet att många av er som läser bor i Söderhamn med omnejd. Spriiiid detta om Sanna till alla ni känner. Hoppas hon snart hittas oskadd!

Inga kommentarer: