Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 12 september 2013

Fokus på trevligheter

När det är jobbigt och deppigt blir jag lätt lite osocial och vill bara ligga i soffan och dega. Då gäller det att tvinga mig själv att göra saker, för jag vet att när jag väl gör något så är det roligt och jag mår bra av det. Så...igår var det ju kalas, i kväll har jag suttit hos Ann och surrat bort ett par timmar, i morgon kväll ska jag gå på seans (Spännande!) och på lördag blir det galej i Sundsvall. Känns bra att ha saker att göra, även fast det egentligen känns som jag inte orkar. Men jag blir ju gladare av det, så det är bra! Känns dock dystert inför morgondagen då min kära bror ska på bästa vännens begravning. Grymt och hemskt, önskar att det bara var en dröm. Idag SKA jag lägga mig tidigt. Det säger jag varje kväll, men det blir alltid senare än jag tänkt mig, trots att jag är dötrött!
I morgon är det fredag. FREDAG!!!! Tjohooooooo!

Inga kommentarer: