Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 10 september 2013

Energi hitåt Tack!

Är inne i en hemsk trött-period! Har ingen ork och energi till någonting. Det är dessutom lite tufft på jobbet just nu och minsta lilla stress gör mig grinfärdig och ger mig hjärtklappningen tillbaka. Känns riktigt bläääh just nu om jag ska vara ärlig. Orkar inte ens uppdatera bloggen lika ofta dom vanligt. Brukar ju alltid bli lite  off på hösten, men nu ät det värre än vanligt. Hoppas det vänder snart. Nu blev det ett ovanligt gnälligt inlägg känner jag... Nu är kl snart 6 och det är verkligen  dags att kliva upp! Har min "kortdag" till 14.30 och i kväll är det föräldramöte för Thea.
Ha en bra dag!

2 kommentarer:

Fangoria sa...

Usch känner igen mig!! Hoppas du blir piggare snart!

Cattis sa...

Tack, det hoppas jag också, och det samma till dig om du känner likadant!