Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 5 september 2013

Lunchrast på jobbet...

Har rast. Är så sjukligt trött denna vecka så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Tur att det är fredag i morgon!
Igår var jag till doktorn och kollade upp mina födelsemärken. Det på ryggen var ett helt ofarligt men ska tas bort, så jag ska få en tid hemskickad. Det på foten var också ofarligt. Det som oroat mig mest är det som jag fått mellan tummen och pekfingret. Det märket tittade han på flera gånger, mätte och kände...och han ville att den som ska ta bort det på ryggen ska kolla upp det med ett "specialmikroskop". Känns väl sådär. Inget direkt klartecken att det är ett ofarligt märke. Men så klart bra att det ska kollas upp ordentligt. 
Så där ja, det var den rasten det...

Inga kommentarer: