Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 21 september 2013

Lördagsfika på stan

Thea o jag tog en tripp ner på stan idag. Gick på Mormor Hilmas och fikade onyttigheter och gick i affärer och spanade lite. Jag är ju dock dunderförkyld och har ingen ork, så efter ett tag var jag helt slut och somnade som en stock på soffan när vi kom hem igen...men men, vi gjorde någonting i alla fall...och Thea tyckte det var kul. Edvin och en kompis till honom åkte själva med buss till Sundsvall där Erik mötte upp dom. De hade shoppat lite och fick sen skjuts med honom hem. Stora Edvin-killen! :-) Just nu är han på sitt rum med en annan kompis, Thea är ute och leker och Jonta sitter i sitt rum och sjunger och spelar, det är sig likt här...:-)
Själv ligger jag raklång i soffan och snörvlar och fryser. Blir nog bara en tv-kväll...


Inga kommentarer: