Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 8 september 2013

Poff så var det söndag kväll!

Önskar att helgerna kunde gå liiite långsammare! Fast man inte gör nåt speciellt så försvinner dom bara! Igår städade jag ena badrummet, sen var Lottis hit på en fika och sen putsade jag fönstren och bytte gardiner i vardagsrummet, det var allt på hela dagen. Hade ju tänkt städa ordentligt men orkade inget mer sen. Har liksom ingen energi för något! På kvällen tittade jag och barnen på Körslaget och idag har det väl inte heller blivit mycket gjort. Gjorde en ny gratäng till mig själv till middag (Barnen fick Tacos). Det var köttfärs, strimlad vitkål, creme fraiche m paprika o chili, lök, vitlök, grädde o kryddor...o riven ost så klart. Ganska gott, men ingen wow-upplevelse. 

Inga kommentarer: